Veelgestelde vragen

Actieproducten

Welke voedingen doen mee aan deze actie?

De volgende ROYAL CANIN®  droogvoedingen te koop in de dierenspeciaalzaak doen mee aan de actie:

Klik hier voor alle deelnemende voedingen

Kan ik ook deelnemen met de voedingen verkrijgbaar bij de Dierenarts (= veterinaire voedingen)

Nee, veterinaire voeding, natvoeding en bonusverpakkingen zijn uitgesloten van deelname. 

Waarom doen niet alle ROYAL CANIN® voedingen mee?

Voor iedere actie worden speciale actieproducten uitgekozen. Bij acties in de toekomst worden weer andere actieproducten gebruikt. We hebben nu gekozen voor alle ROYAL CANIN® droogvoedingen t/m 4kg verkrijgbaar bij de Dierenspeciaalzaak.

Spaaractie

Wat is de actieperiode?

De Actie is tijdelijk en loopt van maandag 9 oktober 2017 tot en met zondag 3 december 2017. Aankopen gedaan binnen deze periode vallen binnen de actieperiode. Verzilveren van de spaarkaart kan tot en met zondag 31 december 2017 via www.royalcanin.nl/spaaractie.  Na deze datum valt het recht op verzilvering. 

Welke verkooppunten doen mee aan de actie?

Klik hier voor de deelnemende verkooppunten

Is de actie ook geldig in combinatie met andere (kortings)acties?

Nee, de actie is niet geldig in combinatie met andere (kortings)acties.Géén spaarpunten op producten met actiekorting

Spaarkaart

Wanneer is mijn spaarkaart vol?

Bij elke 5 euro aan ROYAL CANIN® kleinverpakkingen (400 gr t/m 4 kg) droogvoeding ontvang je 1 spaarpunt. Bij 5 spaarpunten, 25 euro, is je spaarkaart vol. Bij een aankoopbedrag van 24,95 euro ontvang je dus in totaal 4 spaarpunten:

Mag ik doorsparen bij een volle spaarkaart?

Per persoon, adres en rekeningnummer kunnen maximaal twee (2) spaarkaarten worden verzilverd.

Kassabon

Hoe moet ik mijn kassabon of factuur uploaden?

Ga naar www.royalcanin.nl/spaaractie of download de SCOUPY-app (via de Play Store of via de App Store). Maak een duidelijke foto van je kassabon en upload deze. Zorg ervoor dat alle relevante informatie goed leesbaar is (naam dierenspeciaalzaak, artikel, bedrag, datum, tijd en bon-nummer), seleteer de actieproducten op je kassabon en vul de gevraagde gegevens in. Het is belangrijk dat je het geld terugvraagt vóór maandag 1 januari 2017. Hierna sluit de mogelijkheid om je geld retour te vragen. Het is niet mogelijk om met alleen je pinbon of bankafschrift deel te nemen.

Tip: bewaar de kassabon of factuur tot het bedrag definitief overgemaakt is. 

Mijn kassabon is te lang om op de foto te zetten, wat nu?

In de laatste update van de SCOUPY-app kun je meerdere foto's maken bij het indienen van een Cashback-aanvraag. Dit kan bij het tabje 'insturen'. Let er wel op dat onderstaande informatie altijd zichtbaar is en dat de foto's goed op elkaar aansluiten. Mocht je de laatste update nog iet hebben kun je kassabon zo vouwen, dat alleen de relevante informatie zichtbaar is. 

Zorg dat deze informatie altijd zichtbaar is:

Mijn kassabon is dubbelzijdig geprint, wat nu?

Zowel via de website als via de app kan je een dubbelzijdige kassabon indienen.

Via de Scoupy-app:

Je kunt via de app meerdere foto's maken wil je een aanvraag indienen. Na het maken van de eerste foto klik je op 'voeg foto toe'. Met deze knop kun je een volgende foto maken, in dit geval de achterkant.

Via de website:

Je maakt eerst een foto van de voorzijde van de kassabon, daarna verschijnt de knop onder de foto 'Dubbelzijdige bon? Klik hier!'. Daarna kun je door het foto-icoon aan te tikken een foto maken van de achterzijde.

Kan ik mijn kassabon opsturen in plaats van oploaden?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Cashback-aanvragen per e-mail of per post worden niet door ons in behandeling genomen.

Verzilveren spaarkaart/Cash-back 

Als ik een katten- of hondenaccessoire koop, goedkoper dan 5 euro, krijg ik dan het resterende bedrag terug?

Nee, verzilvering van de spaarvoucher is alleen geldig bij aankoop van katten- of hondenaccessoires met een minimaal aankoopbedrag van 5 euro.

Zou ik twee accessoires kunnen kopen om aan het minimale aankoopbedrag van 5 euro te komen?

Ja dit is mogelijk, zolang het uiteindelijke bedrag vermeld op de kassabon minimaal 5 euro bedraagt.

Kan ik twee spaarkaarten tegelijk inwisselen op één kassabon?

Nee, er kan één (1) spaarkaart per kassabon, met een minimaal aankoopbedrag van 5 euro, verzilverd worden.

Wanneer krijg ik het retourbedrag op mijn bankrekening retour gestort?

We streven ernaar om het retourbedrag binnen 2 werkdagen terug te storen op uw bankrekening.  

De twee werkdagen zijn verstreken en ik heb het bedrag nog steeds niet op mijn bankrekening, wat nu? 

Zijn er al 2 werkdagen verstreken? Controleer eerst of je e-mail van ons ontvangen hebt. Als je Cashback-aanvraag goedgekeurd is, krijg je altijd eerst een e-mail van ons waarin dit bevestigd wordt. Ook als je aanvraag afgewezen is, laten we dit per e-mail aan je weten. Geen berichten? Dien de aanvraag dan opnieuw in of neem contact met ons op via klantenservice@scoupy.com.Vermeld hierbij in elk geval het e-mailadres waarmee je bij SCOUPY geregistreerd staat. 

Ik ben niet in het bezit van een Nederlands bankrekeningnummer, wat nu?

Overboeking vindt alleen plaats naar een Nederlandse betaalrekening (niet zijnde een spaar- of kinderrekening).

Mijn cashback-aanvraag/spaar-aanvraag is afgekeurd. Wat moet ik nu doen?

Als je Cashback-aanvraag is afgekeurd, dan krijg je daar een e-mail over.In die e-mail wordt uitgelegd waarom je Cashback-aanvraag is afgekeurd. Let op! Zodra je een e-mail met de afwijzing van SCOUPY gekregen hebt, wordt in de meeste gevallen (afhankelijk van de reden van afkeuring) de coupon vrijgegeven, zodat je de Cashback-aanvraag nogmaals in kunt dienen. Zorg ervoor dat je de Cashback-aanvraag dan wel correct indient.

Ik heb te weinig uitbetaald gekregen ,wat nu?

Wat vervelend dat je te weinig uitbetaald hebt gekregen. Wij berekenen de Cashback over het daadwerkelijk betaalde bedrag. Mocht het uitbetaalde bedrag niet overheen komen met dit bedrag, neem dan contact op met de SCOUPY klantenservice via klantenservice@scoupy.com. Zij kijken jouw aanvraag graag even na.

Contact

Mijn vraag is nog niet beantwoord, met wie kan ik contact opnemen?

Heb je een vraag over het uploaden van je kassabon, het weigeren van je kassabon, je kortingsvoucher of een cashback aanvraag? neem dan contact op met de Scoupy klantenservice via:  

E-mail: Klantenservice@scoupy.com
Tel : 020 460 9098
Of raadpleeg de veelgestelde vragen van SCOUPY.

Voor alle overige vragen neem contact op met Royal Canin Nederland: 
Tel: 0413 318 400
Contact: contactformulier